Bestellen en betalen

Door in de pagina winkelmand te klikken op Bestellen en betalen maakt u de bestelling definitief en heeft u een betalingsverplichting.

Ging er iets fout tijdens het bestellen, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via het contactformulier.

U kunt uw bestelling op verschillende manieren betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan:
- Betalen op factuur
- Overboeking

 

Verzendkosten

De vermelde prijzen bij de producten zijn exclusief verzendkosten.

- Verzendkosten zijn gratis vanaf 50,- euro.

- Voor een bestelling onder 50,- euro betaalt u 5,95 euro verzendkosten.

Wij verzenden onze pakketten met DHL of DPD. U krijg bij aanlevering van het pakket een bericht via e-mail met een track-and-trace. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen, wij kunnen voor vertraging door de vervoerder dan ook wij geen verantwoording nemen.

 

Levertijd

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. We streven ernaar het merendeel van onze standaardartikelen in voorraad te houden. Deze artikelen versturen wij na ontvangst van betaling binnen 3 tot 7 werkdagen.

Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen. Voor een artikel dat we niet in voorraad hebben geldt een langere levertijd vanwege de benodigde bestel- en productietijd. Ditzelfde geldt voor artikelen die wij op uw verzoek exclusief voor u maken. Soms zijn producten niet voorradig bij onze leveranciers en dan kan de levering van uw bestelling langer duren. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd van 7 werkdagen niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

 

Ruilen

Wilt u uw product ruilen? 

- Via verzending: u retourneert het artikel dat in uw bezit is naar ons (zie Retourneren en bedenktijd) en bestelt een nieuw artikel. U draagt zelf de kosten voor terugzending van het product. De al eerder betaalde verzendkosten worden tegelijk met het artikel gecrediteerd.

- Tijdens een evenement: stel ons op de hoogte van uw ruilwens via het formulier van herroeping. We nemen het artikel mits in goede orde tijdens het evenement retour en doen ons best het door u gewenste artikel beschikbaar te hebben.

 

Retourneren en Bedenktijd

Retour/Bedenktijd

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U draagt zelf de kosten voor terugzending van het product.

Herroepingsrecht

U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier of via e-mail. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Het herroepingsrecht is niet van toepassing op producten die op maat volgens door u ingevoerde specificaties zijn besteld en gemaakt, zoals artikelen in een kleur en/of met door u gewenste opdruk afwijkend van het standaard op deze website genoemde aanbod. De verkoop van deze volgens specificatie gemaakte artikelen is na succesvolle betaling definitief.

 

Garantie en klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt. U kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht.
Wanneer u een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dient u binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn.
Indien u tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.

 

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door contact op te nemen via het contactformulier of ons te mailen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur. Tevens is het voor consumenten in de EU mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.